Katalog dalšího vzdělávání průvodců
Katalog obsahuje nabídky možností dalšího profesního vzdělávání průvodců Prahou formou kurzů, seminářů a dalších vzdělávacích akcí.Pro přihlašování a hodnocené jednotlivých kurzů je nutné se přihlásit do systému Guide2008 pomocí uživatelského jména a hesla.
Pro vkládání nových kurzů a prohlížení detailů vlastních kurzů je nutné být přihlášen jako poskytovatel kurzů a zvolit v levém menu možnost "Administrace kurzů".
Nemáže uživatelský účet? Kontaktujte nás, prosím.
Jen kurzy z kategorie:
Daňové novinky roku 2014
27th Feb 2014 - 28th Feb 2014
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Obsah semináře daňové novinky roku 2014
Rekodifikace soukromého práva - daňové dopady
Změny v zákoně o dani z příjmů fyzických a právnických osob
Zrušení daně dědické a darovací - převedení do předmětu daně z příjmu
Společnost s ručením omezeným v roce 2014
Změny v dani z nemovitostí
Zdravotní a sociální pojištění v roce 2014 - OSVČ a zaměstnavatelé
Změny v účetních předpisech
Novela zákona o důchodovém pojištění
Obsah semináře daňové novinky roku 2014
Rekodifikace soukromého práva - daňové dopady
Změny v zákoně o dani z příjmů fyzických a právnických osob
Zrušení daně dědické a darovací - převedení do předmětu daně z příjmu
Společnost s ručením omezeným v roce 2014
Změny v dani z nemovitostí
Zdravotní a sociální pojištění v roce 2014 - OSVČ a zaměstnavatelé
Změny v účetních předpisech
Novela zákona o důchodovém pojištění
Poskytování první pomoci u seniorů, specifika a prevence
25th Feb 2014 - 25th Feb 2014
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Víte, co je „stařecká křehkost“? * Víte, že nejčastější příčinou zranění a úmrtí na následky úrazu bývají u starých lidí pády? * Víte, že nejohroženější skupinu tvoří lidé starší 70 let? * Víte, že následkem pádu jsou velmi často zlomeniny, zejména závažná je zlomenina krčku stehenní kosti? * Víte, že se u seniorů stále častěji setkáváme s úrazy způsobenými násilím? * Víte, že nemoci srdce a cév patří k závažným problémům současnosti? * Víte, co je infarkt myokardu a jak mu předcházet? * Víte, co je cévní mozková příhoda a jaké jsou její příznaky? V semináři se naučíte se rozeznat akutní stavy u seniorů a zvládnout jejich průběh do příjezdu záchranné služby. Zaměříme se i na prevenci úrazů a onemocnění z hlediska technického i zdravotnického. Přednášku vede profesionální školitel záchranné služby.
Víte, co je „stařecká křehkost“? * Víte, že nejčastější příčinou zranění a úmrtí na následky úrazu bývají u starých lidí pády? * Víte, že nejohroženější skupinu tvoří lidé starší 70 let? * Víte, že následkem pádu jsou velmi často zlomeniny, zejména závažná je zlomenina krčku stehenní kosti? * Víte, že se u seniorů stále častěji setkáváme s úrazy způsobenými násilím? * Víte, že nemoci srdce a cév patří k závažným problémům současnosti? * Víte, co je infarkt myokardu a jak mu předcházet? * Víte, co je cévní mozková příhoda a jaké jsou její příznaky? V semináři se naučíte se rozeznat akutní stavy u seniorů a zvládnout jejich průběh do příjezdu záchranné služby. Zaměříme se i na prevenci úrazů a onemocnění z hlediska technického i zdravotnického. Přednášku vede profesionální školitel záchranné služby.
Angličtina pro cestovní ruch
25th Feb 2014 - 27th Feb 2014
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
OBSAH:
1. Architektura a umění, urbanismus, současná krajina
1.1. Slovní zásoba a ustálená spojení:
1.1.1. Základní údaje uváděné při popisu regionů
1.1.2. Základní údaje uváděné při popisu lokalit a stavebních komplexů
1.1.3. Základní údaje uváděné při popisu budov
1.1.4. Umělecké předměty, mobiliář památkových objektů
1.2. Užitečné řečnické obraty, nepominutelná základní mluvnická pravidla
1.3. Časté dotazy turistů
2. Historie a současné reálie
2.1. Slovní zásoba a ustálené obraty
2.1.1. Základní historické údaje, české pojmy v angličtině
2.2. Časté dotazy turistů
3. Vyjednávání, organizace, technika a administrativa
3.1. Slovní zásoba a gramatické obraty zvyšující srozumitelnost sdělení
3.2. Okružní jízda s anglicky hovořícím řidičem a kolegiální asistence
3.3. Jednání s angl. hovořící klientelou v hotelu, restauraci, dopravním zařízení, apod., asistence
při řešení problémů na policii, ve zdravotním zařízení apod.
4. Exkurze do výrobního závodu
4.1. Pivovar
4.2. Sklárna
4.3. Automobilka
4.4. Zemědělský podnik
OBSAH:
1. Architektura a umění, urbanismus, současná krajina
1.1. Slovní zásoba a ustálená spojení:
1.1.1. Základní údaje uváděné při popisu regionů
1.1.2. Základní údaje uváděné při popisu lokalit a stavebních komplexů
1.1.3. Základní údaje uváděné při popisu budov
1.1.4. Umělecké předměty, mobiliář památkových objektů
1.2. Užitečné řečnické obraty, nepominutelná základní mluvnická pravidla
1.3. Časté dotazy turistů
2. Historie a současné reálie
2.1. Slovní zásoba a ustálené obraty
2.1.1. Základní historické údaje, české pojmy v angličtině
2.2. Časté dotazy turistů
3. Vyjednávání, organizace, technika a administrativa
3.1. Slovní zásoba a gramatické obraty zvyšující srozumitelnost sdělení
3.2. Okružní jízda s anglicky hovořícím řidičem a kolegiální asistence
3.3. Jednání s angl. hovořící klientelou v hotelu, restauraci, dopravním zařízení, apod., asistence
při řešení problémů na policii, ve zdravotním zařízení apod.
4. Exkurze do výrobního závodu
4.1. Pivovar
4.2. Sklárna
4.3. Automobilka
4.4. Zemědělský podnik
Cestovní ruch v alpské oblasti a v Německu
24th Feb 2014 - 24th Feb 2014
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Seminář je určen především pro delegáty, průvodce i další zájemce o turistiku v alpské oblasti a v Německu.
Je zaměřen na detailní seznámení s geografií, historií a kulturou regionu, pozornost je věnována též praktickým reáliím (doprava, jazyk, ceny apod.) a aktuální politické a ekonomické situaci.
Seminář je určen především pro delegáty, průvodce i další zájemce o turistiku v alpské oblasti a v Německu.
Je zaměřen na detailní seznámení s geografií, historií a kulturou regionu, pozornost je věnována též praktickým reáliím (doprava, jazyk, ceny apod.) a aktuální politické a ekonomické situaci.
Prezentační a komunikativní dovednosti průvodce a umění pobavit aneb „Pražský hrad je jen jeden, ale způsobů, jak jej prezentovat, je několik“
22nd Feb 2014 - 24th Feb 2014
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Cílem tohoto kurzu je zaměřit se na výše zmíněné aspekty v průvodcování buď poměrně často opomíjené, nebo naopak až přehnaně vyzdvihované.
Kvalitní průvodce by totiž neměl klienta zahrnout ani přílišným množstvím historických fakt, ani se ho snažit pouze lacině pobavit.
Profesionální a kvalifikovaný průvodce by tedy měl najít jakousi rovnováhu obojího, v níž je schopen edukace klienta na odborné úrovni, a to způsobem hodným řečníka, který je zároveň i mistrem v tvorbě inteligentního humoru.
Pro koho je kurz určen? Pro všechny, kteří již disponují některou z odborných kvalifikací v cestovním ruchu a mají buď krátkou nebo dlouholetou praxi s vykonáváním své profese v této oblasti, rovněž i pro ty, kteří se na svou dráhu v cestovním ruchu teprve připravují, tedy kteří jsou již účastníky některého z nabízených kurzů se zaměřením na cestovní ruch.
Náplň kurzu:
filtrace informací, stanovení hranice mezi relevancí/irelevancí daného historického faktu s ohledem na jeho praktickou využitelnost a se zaměřením na schopnost tuto informaci předat v zábavné a snadno zapamatovatelné formě
připravit celkový výklad tak, aby obsahoval všechny náležité body, které jsou v přiměřeném zastoupení a které utváří celkový dojem z prezentace objektu či historické skutečnosti, tedy průvodce je jakýsi barman, jehož úkolem je namíchat informační koktejl z vhodných ingrediencí, který zároveň bude klientovi podávat i patřičným způsobem
důraz na prezentační dovednosti průvodce a jeho úlohy jakožto zprostředkovatele inteligentní zábavy a mezikulturní komunikace; zdokonalení prezentačních dovedností již u zkušených průvodců; u průvodců začátečníků pak důraz na osvojení si základních komunikativních dovedností a schopnost pracovat s trémou
důraz na skloubení lingvistických (jazykových) a suprasegmentálních (nejazykových) prvků v průvodcovském výkladu: intonace, modulace hlasu, dynamika řeči, úloha pauz, výslovnost; držení těla, proximika, kinesika, haptika, mimika, gestikulace, emoce
Metodika kurzu:
teoretická část kurzu bude podpořena praktickými výstupy jednak ze strany lektora, jednak ze strany jednotlivých účastníků – tzv. mock tour, tedy simulovaný průvodcovský výklad, jakási prohlídka nanečisto; každý z účastníků si tak vyzkouší obě role: průvodce a turisty
účastníci budou pracovat jednak ve skupinkách, jednak individuálně
díky celkově malému počtu účastníků kurzu bude kladen důraz především na jejich osobnostní prvky a posílení jejich individuality, neboť mottem tohoto kurzu přeci je „Pražský hrad je jen jeden, ale způsobů, jak jej prezentovat, je několik“; hlavním cílem kurzu je tedy především najít pro každého sobě vlastní způsob průvodcovského výkladu
Termín školení : 22. a 24. února 2014 (sobota+pondělí) od 9:00 do 12:00 a od 13:00 do 16:00 hodin
Cena: 2 000 Kč
Cílem tohoto kurzu je zaměřit se na výše zmíněné aspekty v průvodcování buď poměrně často opomíjené, nebo naopak až přehnaně vyzdvihované.
Kvalitní průvodce by totiž neměl klienta zahrnout ani přílišným množstvím historických fakt, ani se ho snažit pouze lacině pobavit.
Profesionální a kvalifikovaný průvodce by tedy měl najít jakousi rovnováhu obojího, v níž je schopen edukace klienta na odborné úrovni, a to způsobem hodným řečníka, který je zároveň i mistrem v tvorbě inteligentního humoru.
Pro koho je kurz určen? Pro všechny, kteří již disponují některou z odborných kvalifikací v cestovním ruchu a mají buď krátkou nebo dlouholetou praxi s vykonáváním své profese v této oblasti, rovněž i pro ty, kteří se na svou dráhu v cestovním ruchu teprve připravují, tedy kteří jsou již účastníky některého z nabízených kurzů se zaměřením na cestovní ruch.
Náplň kurzu:
filtrace informací, stanovení hranice mezi relevancí/irelevancí daného historického faktu s ohledem na jeho praktickou využitelnost a se zaměřením na schopnost tuto informaci předat v zábavné a snadno zapamatovatelné formě
připravit celkový výklad tak, aby obsahoval všechny náležité body, které jsou v přiměřeném zastoupení a které utváří celkový dojem z prezentace objektu či historické skutečnosti, tedy průvodce je jakýsi barman, jehož úkolem je namíchat informační koktejl z vhodných ingrediencí, který zároveň bude klientovi podávat i patřičným způsobem
důraz na prezentační dovednosti průvodce a jeho úlohy jakožto zprostředkovatele inteligentní zábavy a mezikulturní komunikace; zdokonalení prezentačních dovedností již u zkušených průvodců; u průvodců začátečníků pak důraz na osvojení si základních komunikativních dovedností a schopnost pracovat s trémou
důraz na skloubení lingvistických (jazykových) a suprasegmentálních (nejazykových) prvků v průvodcovském výkladu: intonace, modulace hlasu, dynamika řeči, úloha pauz, výslovnost; držení těla, proximika, kinesika, haptika, mimika, gestikulace, emoce
Metodika kurzu:
teoretická část kurzu bude podpořena praktickými výstupy jednak ze strany lektora, jednak ze strany jednotlivých účastníků – tzv. mock tour, tedy simulovaný průvodcovský výklad, jakási prohlídka nanečisto; každý z účastníků si tak vyzkouší obě role: průvodce a turisty
účastníci budou pracovat jednak ve skupinkách, jednak individuálně
díky celkově malému počtu účastníků kurzu bude kladen důraz především na jejich osobnostní prvky a posílení jejich individuality, neboť mottem tohoto kurzu přeci je „Pražský hrad je jen jeden, ale způsobů, jak jej prezentovat, je několik“; hlavním cílem kurzu je tedy především najít pro každého sobě vlastní způsob průvodcovského výkladu
Termín školení : 22. a 24. února 2014 (sobota+pondělí) od 9:00 do 12:00 a od 13:00 do 16:00 hodin
Cena: 2 000 Kč
Prezentační a komunikativní dovednosti průvodce a umění pobavit aneb „Pražský hrad je jen jeden, ale způsobů, jak jej prezentovat, je několik“
18th Feb 2014 - 25th Feb 2014
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Cílem tohoto kurzu je zaměřit se na výše zmíněné aspekty v průvodcování buď poměrně často opomíjené, nebo naopak až přehnaně vyzdvihované.
Kvalitní průvodce by totiž neměl klienta zahrnout ani přílišným množstvím historických fakt, ani se ho snažit pouze lacině pobavit.
Profesionální a kvalifikovaný průvodce by tedy měl najít jakousi rovnováhu obojího, v níž je schopen edukace klienta na odborné úrovni, a to způsobem hodným řečníka, který je zároveň i mistrem v tvorbě inteligentního humoru.
Pro koho je kurz určen? Pro všechny, kteří již disponují některou z odborných kvalifikací v cestovním ruchu a mají buď krátkou nebo dlouholetou praxi s vykonáváním své profese v této oblasti, rovněž i pro ty, kteří se na svou dráhu v cestovním ruchu teprve připravují, tedy kteří jsou již účastníky některého z nabízených kurzů se zaměřením na cestovní ruch.
Náplň kurzu:
filtrace informací, stanovení hranice mezi relevancí/irelevancí daného historického faktu s ohledem na jeho praktickou využitelnost a se zaměřením na schopnost tuto informaci předat v zábavné a snadno zapamatovatelné formě
připravit celkový výklad tak, aby obsahoval všechny náležité body, které jsou v přiměřeném zastoupení a které utváří celkový dojem z prezentace objektu či historické skutečnosti, tedy průvodce je jakýsi barman, jehož úkolem je namíchat informační koktejl z vhodných ingrediencí, který zároveň bude klientovi podávat i patřičným způsobem
důraz na prezentační dovednosti průvodce a jeho úlohy jakožto zprostředkovatele inteligentní zábavy a mezikulturní komunikace; zdokonalení prezentačních dovedností již u zkušených průvodců; u průvodců začátečníků pak důraz na osvojení si základních komunikativních dovedností a schopnost pracovat s trémou
důraz na skloubení lingvistických (jazykových) a suprasegmentálních (nejazykových) prvků v průvodcovském výkladu: intonace, modulace hlasu, dynamika řeči, úloha pauz, výslovnost; držení těla, proximika, kinesika, haptika, mimika, gestikulace, emoce
Metodika kurzu:
teoretická část kurzu bude podpořena praktickými výstupy jednak ze strany lektora, jednak ze strany jednotlivých účastníků – tzv. mock tour, tedy simulovaný průvodcovský výklad, jakási prohlídka nanečisto; každý z účastníků si tak vyzkouší obě role: průvodce a turisty
účastníci budou pracovat jednak ve skupinkách, jednak individuálně
díky celkově malému počtu účastníků kurzu bude kladen důraz především na jejich osobnostní prvky a posílení jejich individuality, neboť mottem tohoto kurzu přeci je „Pražský hrad je jen jeden, ale způsobů, jak jej prezentovat, je několik“; hlavním cílem kurzu je tedy především najít pro každého sobě vlastní způsob průvodcovského výkladu
Termín školení : 18. a 25. února 2014 (úterý) od 9:00 do 12:00 a od 13:00 do 16:00 hodin
Cena: 2 000 Kč
Cílem tohoto kurzu je zaměřit se na výše zmíněné aspekty v průvodcování buď poměrně často opomíjené, nebo naopak až přehnaně vyzdvihované.
Kvalitní průvodce by totiž neměl klienta zahrnout ani přílišným množstvím historických fakt, ani se ho snažit pouze lacině pobavit.
Profesionální a kvalifikovaný průvodce by tedy měl najít jakousi rovnováhu obojího, v níž je schopen edukace klienta na odborné úrovni, a to způsobem hodným řečníka, který je zároveň i mistrem v tvorbě inteligentního humoru.
Pro koho je kurz určen? Pro všechny, kteří již disponují některou z odborných kvalifikací v cestovním ruchu a mají buď krátkou nebo dlouholetou praxi s vykonáváním své profese v této oblasti, rovněž i pro ty, kteří se na svou dráhu v cestovním ruchu teprve připravují, tedy kteří jsou již účastníky některého z nabízených kurzů se zaměřením na cestovní ruch.
Náplň kurzu:
filtrace informací, stanovení hranice mezi relevancí/irelevancí daného historického faktu s ohledem na jeho praktickou využitelnost a se zaměřením na schopnost tuto informaci předat v zábavné a snadno zapamatovatelné formě
připravit celkový výklad tak, aby obsahoval všechny náležité body, které jsou v přiměřeném zastoupení a které utváří celkový dojem z prezentace objektu či historické skutečnosti, tedy průvodce je jakýsi barman, jehož úkolem je namíchat informační koktejl z vhodných ingrediencí, který zároveň bude klientovi podávat i patřičným způsobem
důraz na prezentační dovednosti průvodce a jeho úlohy jakožto zprostředkovatele inteligentní zábavy a mezikulturní komunikace; zdokonalení prezentačních dovedností již u zkušených průvodců; u průvodců začátečníků pak důraz na osvojení si základních komunikativních dovedností a schopnost pracovat s trémou
důraz na skloubení lingvistických (jazykových) a suprasegmentálních (nejazykových) prvků v průvodcovském výkladu: intonace, modulace hlasu, dynamika řeči, úloha pauz, výslovnost; držení těla, proximika, kinesika, haptika, mimika, gestikulace, emoce
Metodika kurzu:
teoretická část kurzu bude podpořena praktickými výstupy jednak ze strany lektora, jednak ze strany jednotlivých účastníků – tzv. mock tour, tedy simulovaný průvodcovský výklad, jakási prohlídka nanečisto; každý z účastníků si tak vyzkouší obě role: průvodce a turisty
účastníci budou pracovat jednak ve skupinkách, jednak individuálně
díky celkově malému počtu účastníků kurzu bude kladen důraz především na jejich osobnostní prvky a posílení jejich individuality, neboť mottem tohoto kurzu přeci je „Pražský hrad je jen jeden, ale způsobů, jak jej prezentovat, je několik“; hlavním cílem kurzu je tedy především najít pro každého sobě vlastní způsob průvodcovského výkladu
Termín školení : 18. a 25. února 2014 (úterý) od 9:00 do 12:00 a od 13:00 do 16:00 hodin
Cena: 2 000 Kč
Francouzština pro cestovní ruch
18th Feb 2014 - 20th Feb 2014
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
OBSAH:
1. Architektura a umění, urbanismus, současná krajina
1.1. Slovní zásoba a ustálená spojení:
1.1.1. Základní údaje uváděné při popisu regionů
1.1.2. Základní údaje uváděné při popisu lokalit a stavebních komplexů
1.1.3. Základní údaje uváděné při popisu budov
1.1.4. Umělecké předměty, mobiliář památkových objektů
1.2. Užitečné řečnické obraty, nepominutelná základní mluvnická pravidla
1.3. Časté dotazy turistů
2. Historie a současné reálie
2.1. Slovní zásoba a ustálené obraty:
2.1.1. Základní historické údaje, české pojmy ve francouzštině
2.2. Časté dotazy turistů
3. Vyjednávání, organizace, technika a administrativa
3.1. Slovní zásoba a gramatické obraty zvyšující srozumitelnost sdělení
3.2. Okružní jízda s frankofonním řidičem a kolegiální asistence
3.3. Jednání s frankofonní klientelou v hotelu, restauraci, dopravním zařízení, apod., asistence
při řešení problémů na policii, ve zdravotním zařízení apod.
4. Exkurze do výrobního závodu
4.1. Pivovar
4.2. Sklárna
4.3. Automobilka
4.4. Zemědělský podnik
OBSAH:
1. Architektura a umění, urbanismus, současná krajina
1.1. Slovní zásoba a ustálená spojení:
1.1.1. Základní údaje uváděné při popisu regionů
1.1.2. Základní údaje uváděné při popisu lokalit a stavebních komplexů
1.1.3. Základní údaje uváděné při popisu budov
1.1.4. Umělecké předměty, mobiliář památkových objektů
1.2. Užitečné řečnické obraty, nepominutelná základní mluvnická pravidla
1.3. Časté dotazy turistů
2. Historie a současné reálie
2.1. Slovní zásoba a ustálené obraty:
2.1.1. Základní historické údaje, české pojmy ve francouzštině
2.2. Časté dotazy turistů
3. Vyjednávání, organizace, technika a administrativa
3.1. Slovní zásoba a gramatické obraty zvyšující srozumitelnost sdělení
3.2. Okružní jízda s frankofonním řidičem a kolegiální asistence
3.3. Jednání s frankofonní klientelou v hotelu, restauraci, dopravním zařízení, apod., asistence
při řešení problémů na policii, ve zdravotním zařízení apod.
4. Exkurze do výrobního závodu
4.1. Pivovar
4.2. Sklárna
4.3. Automobilka
4.4. Zemědělský podnik
Jak mluvit, když o něco jde - náročné rozhovory v práci a v životě
14th Feb 2014 - 14th Feb 2014
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Pochopí příčiny svého chování a jednání v obtížných situacích, dozví se, jaký je jejich typická reakce, když se ocitnou pod tlakem a lépe porozumí i jednání svých partnerů v dialogu. Dostanou možnost pracovat na modifikaci chování, změně postojů v náročných situacích a také zvládání emocí svých i emocí komunikačního protějšku.
Obsah:
Co je to náročný rozhovor? A jaké jsou běžné typy klíčových rozhovorů?
Jak se naučit zvládat náročné rozhovory? Jde to vůbec?
Jaké náročné rozhovory můžeme zažít v práci a v životě?
Jak se chováme pod tlakem a jak reagujeme: mlčení a agresivita
Vzájemný respekt a hledání společného cíle. Můžeme respektovat lidi, které nerespektujeme?
Jak zůstat součástí dialogu, když jste naštvaní, máte strach a nebo se cítíte ublíženě? Emoce se jen tak nedějí…
Jak naslouchat, když se ostatní rozčilují nebo mlčí?
Jak náročné rozhovory proměnit v činy a výsledky: čtyři rozhodovací metody
nácvik nových dovedností, modelové situace
příklady z praxe, sdílení zkušeností
Seminář předpokládá aktivní zapojení účastníků, vzájemnou spolupráci při vyhodnocování sebepoznávacího dotazníku, při modelových situacích (nácvik nové reakce v zátěžové situaci během náročného rozhovoru). Zažijete reálné situace – sdílení zkušeností účastníků, dostanete zpětnou vazbu od lektora a účastníků kurzu.
Pochopí příčiny svého chování a jednání v obtížných situacích, dozví se, jaký je jejich typická reakce, když se ocitnou pod tlakem a lépe porozumí i jednání svých partnerů v dialogu. Dostanou možnost pracovat na modifikaci chování, změně postojů v náročných situacích a také zvládání emocí svých i emocí komunikačního protějšku.
Obsah:
Co je to náročný rozhovor? A jaké jsou běžné typy klíčových rozhovorů?
Jak se naučit zvládat náročné rozhovory? Jde to vůbec?
Jaké náročné rozhovory můžeme zažít v práci a v životě?
Jak se chováme pod tlakem a jak reagujeme: mlčení a agresivita
Vzájemný respekt a hledání společného cíle. Můžeme respektovat lidi, které nerespektujeme?
Jak zůstat součástí dialogu, když jste naštvaní, máte strach a nebo se cítíte ublíženě? Emoce se jen tak nedějí…
Jak naslouchat, když se ostatní rozčilují nebo mlčí?
Jak náročné rozhovory proměnit v činy a výsledky: čtyři rozhodovací metody
nácvik nových dovedností, modelové situace
příklady z praxe, sdílení zkušeností
Seminář předpokládá aktivní zapojení účastníků, vzájemnou spolupráci při vyhodnocování sebepoznávacího dotazníku, při modelových situacích (nácvik nové reakce v zátěžové situaci během náročného rozhovoru). Zažijete reálné situace – sdílení zkušeností účastníků, dostanete zpětnou vazbu od lektora a účastníků kurzu.
Otravy u dětí, prevence a první pomoc
12th Feb 2014 - 12th Feb 2014
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Víte, že více než polovina otrávených osob jsou děti? * Že velká většina otrav u dětí se přihodí doma a jedním z nejnebezpečnějších míst je kuchyň? * Víte, že nejčastěji se děti otráví léky, chemickými látkami a rostlinami? * Největší riziko otravy je u těch nejmenších. Batolata jsou velmi živá a zvídavá. Mají tendenci poznávat ochutnáním. Stejně tak menší děti mohou vypít jakýkoliv neznámý obsah, nebo sníst něco zdraví škodlivého. Základem je vždy prevence. V našem semináři, který vede profesionální školitel srozumitelnou a poutavou formou, se naučíte, co udělat, když dítě sní nebo vypije něco, co není jedlé: léky * jedovaté rostliny a jejich plody * čočkové baterie, korálky * přípravky v domácnosti * alkohol a další látky. Přednáška je vhodná pro rodiče, pedagogy MŠ, učitele, au-pair, chůvy, prarodiče, starší sourozence - pro všechny, kdo jsou v kontaktu s dětmi.
Víte, že více než polovina otrávených osob jsou děti? * Že velká většina otrav u dětí se přihodí doma a jedním z nejnebezpečnějších míst je kuchyň? * Víte, že nejčastěji se děti otráví léky, chemickými látkami a rostlinami? * Největší riziko otravy je u těch nejmenších. Batolata jsou velmi živá a zvídavá. Mají tendenci poznávat ochutnáním. Stejně tak menší děti mohou vypít jakýkoliv neznámý obsah, nebo sníst něco zdraví škodlivého. Základem je vždy prevence. V našem semináři, který vede profesionální školitel srozumitelnou a poutavou formou, se naučíte, co udělat, když dítě sní nebo vypije něco, co není jedlé: léky * jedovaté rostliny a jejich plody * čočkové baterie, korálky * přípravky v domácnosti * alkohol a další látky. Přednáška je vhodná pro rodiče, pedagogy MŠ, učitele, au-pair, chůvy, prarodiče, starší sourozence - pro všechny, kdo jsou v kontaktu s dětmi.
Katedrála sv. Víta na Pražském hradě v proměnách staletí
11th Feb 2014 - 11th Feb 2014
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Katedrála sv. Víta na Pražském hradě v proměnách staletí
Katedrála na Pražském hradě patří mezi významné skvosty naší architektury. Připravili jsme pro Vás přednášku, která je zaměřena nejen na samotný stavební vývoj katedrály sv. Víta, ale i na neobyčejně složité proměny jejího vnitřního vybavení.
S ohledem na rozsáhlost problematiky, hlavně v souvislosti s proměnami mobiliáře, se přednáška soustředí především na zlomové momenty, jako byla tzv. falcká reformace katedrály a její nové vybavení během třicetileté války. Bude ukázán také barokní stav interiéru katedrály, stejně jako další proměna zařízení katedrály v souvislosti s její novodobou dostavbou.
V průběhu přednášky uvidíte velmi bohatou obrazovou dokumentaci.
Přednáška je vhodná pro průvodce, průvodce Prahou, pedagogy středních i základních škol, pro zájemce o historii a studenty středních a vysokých škol.
Přednáška je vedena zajímavou, poutavou a přehlednou formou.
Katedrála sv. Víta na Pražském hradě v proměnách staletí
Katedrála na Pražském hradě patří mezi významné skvosty naší architektury. Připravili jsme pro Vás přednášku, která je zaměřena nejen na samotný stavební vývoj katedrály sv. Víta, ale i na neobyčejně složité proměny jejího vnitřního vybavení.
S ohledem na rozsáhlost problematiky, hlavně v souvislosti s proměnami mobiliáře, se přednáška soustředí především na zlomové momenty, jako byla tzv. falcká reformace katedrály a její nové vybavení během třicetileté války. Bude ukázán také barokní stav interiéru katedrály, stejně jako další proměna zařízení katedrály v souvislosti s její novodobou dostavbou.
V průběhu přednášky uvidíte velmi bohatou obrazovou dokumentaci.
Přednáška je vhodná pro průvodce, průvodce Prahou, pedagogy středních i základních škol, pro zájemce o historii a studenty středních a vysokých škol.
Přednáška je vedena zajímavou, poutavou a přehlednou formou.