Jak mluvit, když o něco jde - náročné rozhovory v práci a v životě
Přidat hodnocení14th Feb 2014 - 14th Feb 2014
Trvání kurzu (počet lekcí): 5
Kategorie: Ostatní, Praxe průvodce
Obsah kurzu
Pochopí příčiny svého chování a jednání v obtížných situacích, dozví se, jaký je jejich typická reakce, když se ocitnou pod tlakem a lépe porozumí i jednání svých partnerů v dialogu. Dostanou možnost pracovat na modifikaci chování, změně postojů v náročných situacích a také zvládání emocí svých i emocí komunikačního protějšku.
Obsah:
Co je to náročný rozhovor? A jaké jsou běžné typy klíčových rozhovorů?
Jak se naučit zvládat náročné rozhovory? Jde to vůbec?
Jaké náročné rozhovory můžeme zažít v práci a v životě?
Jak se chováme pod tlakem a jak reagujeme: mlčení a agresivita
Vzájemný respekt a hledání společného cíle. Můžeme respektovat lidi, které nerespektujeme?
Jak zůstat součástí dialogu, když jste naštvaní, máte strach a nebo se cítíte ublíženě? Emoce se jen tak nedějí…
Jak naslouchat, když se ostatní rozčilují nebo mlčí?
Jak náročné rozhovory proměnit v činy a výsledky: čtyři rozhodovací metody
nácvik nových dovedností, modelové situace
příklady z praxe, sdílení zkušeností
Seminář předpokládá aktivní zapojení účastníků, vzájemnou spolupráci při vyhodnocování sebepoznávacího dotazníku, při modelových situacích (nácvik nové reakce v zátěžové situaci během náročného rozhovoru). Zažijete reálné situace – sdílení zkušeností účastníků, dostanete zpětnou vazbu od lektora a účastníků kurzu.
Obsah:
Co je to náročný rozhovor? A jaké jsou běžné typy klíčových rozhovorů?
Jak se naučit zvládat náročné rozhovory? Jde to vůbec?
Jaké náročné rozhovory můžeme zažít v práci a v životě?
Jak se chováme pod tlakem a jak reagujeme: mlčení a agresivita
Vzájemný respekt a hledání společného cíle. Můžeme respektovat lidi, které nerespektujeme?
Jak zůstat součástí dialogu, když jste naštvaní, máte strach a nebo se cítíte ublíženě? Emoce se jen tak nedějí…
Jak naslouchat, když se ostatní rozčilují nebo mlčí?
Jak náročné rozhovory proměnit v činy a výsledky: čtyři rozhodovací metody
nácvik nových dovedností, modelové situace
příklady z praxe, sdílení zkušeností
Seminář předpokládá aktivní zapojení účastníků, vzájemnou spolupráci při vyhodnocování sebepoznávacího dotazníku, při modelových situacích (nácvik nové reakce v zátěžové situaci během náročného rozhovoru). Zažijete reálné situace – sdílení zkušeností účastníků, dostanete zpětnou vazbu od lektora a účastníků kurzu.
Konání kurzu
TYRKYS, škola kultury podnikání v cestovním ruchu, s.r.o., Na Moráni 5, 120 00 Praha 2
Cena kurzu
1000 Kč
Poskytovatel kurzu
Tyrkys, škola cestovního ruchu
IČO: 62586319
+420 224916485 / +420 602204123
jolana@tyrkys.cz
http://www.tyrkys.cz/
TYRKYS, škola kultury podnikání v cestovním ruchu, s.r.o.
Na Moráni 5
120 00 Praha 2
IČO: 62586319
+420 224916485 / +420 602204123
jolana@tyrkys.cz
http://www.tyrkys.cz/
TYRKYS, škola kultury podnikání v cestovním ruchu, s.r.o.
Na Moráni 5
120 00 Praha 2
zpet