Katalog dalšího vzdělávání průvodců
Katalog obsahuje nabídky možností dalšího profesního vzdělávání průvodců Prahou formou kurzů, seminářů a dalších vzdělávacích akcí.Pro přihlašování a hodnocené jednotlivých kurzů je nutné se přihlásit do systému Guide2008 pomocí uživatelského jména a hesla.
Pro vkládání nových kurzů a prohlížení detailů vlastních kurzů je nutné být přihlášen jako poskytovatel kurzů a zvolit v levém menu možnost "Administrace kurzů".
Nemáže uživatelský účet? Kontaktujte nás, prosím.
Jen kurzy z kategorie:
Jak začít pracovat jako průvodce - obchodní dovednosti průvodce
15th Mar 2012 - 15th Mar 2012
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Tento seminář je vhodný pro průvodce začátečníky nebo průvodce s menší zkušenosti. Semináře se mohou zúčastnit pouze licencovaní průvodci.
Co se v průběhu semináře dozvíte ?
jak zahájit svou průvodcovskou činnost
formy pracovního poměru průvodce
Živnostenské podnikání průvodce a povinnosti z toho plynoucí
Jak se prezentovat ve vztahu k cestovním kancelářím
jak získávat zajímavé zakázky a další zajímavé informace
Přednáší: PhDr. Jolana Kopřiva Myslivcová
Edit DF 3.1.2012
Tento seminář je vhodný pro průvodce začátečníky nebo průvodce s menší zkušenosti. Semináře se mohou zúčastnit pouze licencovaní průvodci.
Co se v průběhu semináře dozvíte ?
jak zahájit svou průvodcovskou činnost
formy pracovního poměru průvodce
Živnostenské podnikání průvodce a povinnosti z toho plynoucí
Jak se prezentovat ve vztahu k cestovním kancelářím
jak získávat zajímavé zakázky a další zajímavé informace
Přednáší: PhDr. Jolana Kopřiva Myslivcová
Edit DF 3.1.2012
Daňová evidence - základy účetnictví
12th Mar 2012 - 12th Mar 2012
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Daňová evidence nahrazuje dřívější jednoduché účetnictví. Slouží ke zjištění základu daně z příjmů z podnikání a jiné samostatné výdělečné činnosti.
Kurz je vhodný pro začínající nebo méně zkušené podnikatele, zejména fyzické osoby. Je také vhodný pro průvodce, delegáty, překladatele a všechny, kdo mají povinnost vést daňovou evidenci.
Co se naučíte ?
Naučíte se pracovat s účetními doklady (hotovostní příjmové i výdajové doklady, faktury a další)
Naučíte se vést daňovou evidenci, vytvořit účetní uzávěrku, vyplnit daňové přiznání
Seminář je veden srozumitelnou, jednoduchou, přehlednou a poutavou formou. Velká pozornost je věnována
praktickým přikladům.
Naším cílem je NAUČIT Vás účetnictví tak, jak v praxi potřebujete !
Seminář vede naše dlouholetá a zkušená lektorka účetnictví s osobní praxí v podnikání.
Cena: 1 000 Kč obsahuje desky, papír na psaní, tužku a kávu nebo čaj v průběhu semináře
Vzhledem k charakteru semináře je počet míst omezen.
Daňová evidence nahrazuje dřívější jednoduché účetnictví. Slouží ke zjištění základu daně z příjmů z podnikání a jiné samostatné výdělečné činnosti.
Kurz je vhodný pro začínající nebo méně zkušené podnikatele, zejména fyzické osoby. Je také vhodný pro průvodce, delegáty, překladatele a všechny, kdo mají povinnost vést daňovou evidenci.
Co se naučíte ?
Naučíte se pracovat s účetními doklady (hotovostní příjmové i výdajové doklady, faktury a další)
Naučíte se vést daňovou evidenci, vytvořit účetní uzávěrku, vyplnit daňové přiznání
Seminář je veden srozumitelnou, jednoduchou, přehlednou a poutavou formou. Velká pozornost je věnována
praktickým přikladům.
Naším cílem je NAUČIT Vás účetnictví tak, jak v praxi potřebujete !
Seminář vede naše dlouholetá a zkušená lektorka účetnictví s osobní praxí v podnikání.
Cena: 1 000 Kč obsahuje desky, papír na psaní, tužku a kávu nebo čaj v průběhu semináře
Vzhledem k charakteru semináře je počet míst omezen.
První pomoc
11th Mar 2012 - 11th Mar 2012
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Základní seminář první pomoci patří mezi semináře, které by měl absolvovat takždý člověk. Jako umí člověk číst a psát, tak by měl dokázat posktytnou laickou první pomoc, protože často další osud člevěka i kvalita jeho života často závisí právě na duchapřítomnosti a rychlé reakci lidí, kteří se v místě nehody nebo úrazu nacházejí
Víte jak postupovat při kolapsu klienta ?Dokážete si poradit, když klient dostane epileptický záchvat ?
a řadu dalších důležitých situací Vám vysvětlí zkušený pracovník záchranné služby poutavou a zábavnou formou.
Lékaři, kteří denně zachraňují životy, si velmi dobře uvědomují, že i laická první pomoc může pacientovi pomoci v přežití.
Postupy první pomoci se řídí heslem: "Vše co potřebujete, jsou dvě ruce."
K tomu se však musí přidat i ochota pomoci a určitá znalost základních principů první pomoci.
Doškolovací kurz První pomoci je určen zejména všem lidem (laické veřejnosti), kdo se ve své práci setkávají s mnoha lidmi jako jsou průvodci, delegáti, pracovníci cestovních kanceláři, pracovníci hotelů, recepcí, lidé v obchodě, ve službách a tak dále.
Edit DF 7.2.2012
Základní seminář první pomoci patří mezi semináře, které by měl absolvovat takždý člověk. Jako umí člověk číst a psát, tak by měl dokázat posktytnou laickou první pomoc, protože často další osud člevěka i kvalita jeho života často závisí právě na duchapřítomnosti a rychlé reakci lidí, kteří se v místě nehody nebo úrazu nacházejí
Víte jak postupovat při kolapsu klienta ?Dokážete si poradit, když klient dostane epileptický záchvat ?
a řadu dalších důležitých situací Vám vysvětlí zkušený pracovník záchranné služby poutavou a zábavnou formou.
Lékaři, kteří denně zachraňují životy, si velmi dobře uvědomují, že i laická první pomoc může pacientovi pomoci v přežití.
Postupy první pomoci se řídí heslem: "Vše co potřebujete, jsou dvě ruce."
K tomu se však musí přidat i ochota pomoci a určitá znalost základních principů první pomoci.
Doškolovací kurz První pomoci je určen zejména všem lidem (laické veřejnosti), kdo se ve své práci setkávají s mnoha lidmi jako jsou průvodci, delegáti, pracovníci cestovních kanceláři, pracovníci hotelů, recepcí, lidé v obchodě, ve službách a tak dále.
Edit DF 7.2.2012
Seminář první pomoci
9th Mar 2012 - 9th Mar 2012
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Víte jak postupovat při kolapsu člověka ? Dokážete si poradit, když někdo dostane epileptický záchvat ?
a řadu dalších důležitých situací Vám vysvětlí zkušený pracovník záchranné služby poutavou a zábavnou formou. Lékaři, kteří denně zachraňují životy, si velmi dobře uvědomují, že i laická první pomoc může člověku pomoci v přežití a rozhoduje o jeho osudu a kvalitě dalšího života.
Postupy první pomoci se řídí heslem: "Vše co potřebujete, jsou dvě ruce."K tomu se však musí přidat i ochota pomoci a určitá znalost základních principů první pomoci.
EDIT JK 14.2.2012
Víte jak postupovat při kolapsu člověka ? Dokážete si poradit, když někdo dostane epileptický záchvat ?
a řadu dalších důležitých situací Vám vysvětlí zkušený pracovník záchranné služby poutavou a zábavnou formou. Lékaři, kteří denně zachraňují životy, si velmi dobře uvědomují, že i laická první pomoc může člověku pomoci v přežití a rozhoduje o jeho osudu a kvalitě dalšího života.
Postupy první pomoci se řídí heslem: "Vše co potřebujete, jsou dvě ruce."K tomu se však musí přidat i ochota pomoci a určitá znalost základních principů první pomoci.
EDIT JK 14.2.2012
Jak efektivně získávat na internetu návštěvníky pro ubytovací zařízení (hotel, penzion, apartmány) ?
7th Mar 2012 - 7th Mar 2012
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Hledáte nové zákazníky pro Vaše ubytovací zařízení ? Domníváte se, že Vaše současná prezentace na internetu není dost efektivní ? Právě pro Vás je určen seminář pro poskytovatele ubytovacích služeb (hotely, penziony, chaty, chalupy, apartmány).
Zajímavou a poutavou formou s mnoha praktickými příklady přednáší zkušený specialista v oboru hotelového marketingu a tvorby webových prezentací Miloslav Pecho (webové prezenace) a PhDr. Jolana Kopřiva Myslivcová (Facebook)
Program semináře :
WWW
- aktivní provoz vlastní webové prezentace
- přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách
- trendové prezentační techniky
- konektivita se socíálními sítěmi
- optimalizace v širším pojetí
- získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka
- měření webového provozu, práce s analytickými výstupy
- měřící nástroje popularity na sociálních sítí
Aktivní provoz vlastní webové prezentace :
Důležité aspekty aktivity webové prezentace z pohledu stálých a aktuálních dat a informací. Cíle aktivního provozu, informační toky, přínos pro webový provoz, náhodného a stálého návštěvníka.
Přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách :
Individuální vs. "zažitý" design webové prezentace, přehlednost a přívětivost vs. konverzní cíl. Přístupnost informací pro všechny uživatele s různým stupněm technického vybavení a invalidním přístupem.
Trendové prezentační techniky :
Nástup moderních technologických prezentačních technik, aktuálnost jejich využití, autorská práva.
Konektivita se socíálními sítěmi :
Sociální sítě jako další marketingový kanál, využití v rámci prezentace a konverzního cíle.
Optimalizace v širším pojetí :
Důvody a okruhy optimalizací, jak na optimalizaci dat s predikcí požadovaného výsledku
Získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka :
Cílení webové prezentace, získání cílového zákazníka, stanovení konverzního cíle, cílové stránky
Měření webového provozu, práce s analytickými výstupy :
Měřící nástroje, důležitá analytická data a výstupy, kombinace měření cílů
Měřící nástroje popularity na sociálních sítí :
Výstupy měřících systémů, sledování provozu a popularity, reakce na reference a hodnocení
FACEBOOK a jeho využití pro komerční prezentace
- uživatelé FB - počty a sociodemografie
- síla FB z pohledu jednorázové informace
- FB nejen jako komunitní web
- FB profily - osobní a firemní
- reklama přirozená a placená
- další sociální sítě
- provázanost prezentací v sociálních sítích
- ukázka přívětivých FB stránek
- měření FB aktivity
Cena: 3 000 Kč (cena obsahuje základní teze na CD, desky, blok, tužku a kávu v průběhu semináře)
Po ukončení semináře obdržíte osvědčení o absolvování. Vzhledem k charakteru semináře je počet účastníků omezen.
Edit DF 24.1.2012
Hledáte nové zákazníky pro Vaše ubytovací zařízení ? Domníváte se, že Vaše současná prezentace na internetu není dost efektivní ? Právě pro Vás je určen seminář pro poskytovatele ubytovacích služeb (hotely, penziony, chaty, chalupy, apartmány).
Zajímavou a poutavou formou s mnoha praktickými příklady přednáší zkušený specialista v oboru hotelového marketingu a tvorby webových prezentací Miloslav Pecho (webové prezenace) a PhDr. Jolana Kopřiva Myslivcová (Facebook)
Program semináře :
WWW
- aktivní provoz vlastní webové prezentace
- přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách
- trendové prezentační techniky
- konektivita se socíálními sítěmi
- optimalizace v širším pojetí
- získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka
- měření webového provozu, práce s analytickými výstupy
- měřící nástroje popularity na sociálních sítí
Aktivní provoz vlastní webové prezentace :
Důležité aspekty aktivity webové prezentace z pohledu stálých a aktuálních dat a informací. Cíle aktivního provozu, informační toky, přínos pro webový provoz, náhodného a stálého návštěvníka.
Přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách :
Individuální vs. "zažitý" design webové prezentace, přehlednost a přívětivost vs. konverzní cíl. Přístupnost informací pro všechny uživatele s různým stupněm technického vybavení a invalidním přístupem.
Trendové prezentační techniky :
Nástup moderních technologických prezentačních technik, aktuálnost jejich využití, autorská práva.
Konektivita se socíálními sítěmi :
Sociální sítě jako další marketingový kanál, využití v rámci prezentace a konverzního cíle.
Optimalizace v širším pojetí :
Důvody a okruhy optimalizací, jak na optimalizaci dat s predikcí požadovaného výsledku
Získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka :
Cílení webové prezentace, získání cílového zákazníka, stanovení konverzního cíle, cílové stránky
Měření webového provozu, práce s analytickými výstupy :
Měřící nástroje, důležitá analytická data a výstupy, kombinace měření cílů
Měřící nástroje popularity na sociálních sítí :
Výstupy měřících systémů, sledování provozu a popularity, reakce na reference a hodnocení
FACEBOOK a jeho využití pro komerční prezentace
- uživatelé FB - počty a sociodemografie
- síla FB z pohledu jednorázové informace
- FB nejen jako komunitní web
- FB profily - osobní a firemní
- reklama přirozená a placená
- další sociální sítě
- provázanost prezentací v sociálních sítích
- ukázka přívětivých FB stránek
- měření FB aktivity
Cena: 3 000 Kč (cena obsahuje základní teze na CD, desky, blok, tužku a kávu v průběhu semináře)
Po ukončení semináře obdržíte osvědčení o absolvování. Vzhledem k charakteru semináře je počet účastníků omezen.
Edit DF 24.1.2012
Jak efektivně získávat na internetu návštěvníky pro ubytovací zařízení (hotel, penzion, apartmány)
7th Mar 2012 - 7th Mar 2012
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Hledáte nové zákazníky pro Vaše ubytovací zařízení ? Domníváte se, že Vaše současná prezentace na internetu není dost efektivní ? Právě pro Vás je určen seminář pro poskytovatele ubytovacích služeb (hotely, penziony, chaty, chalupy, apartmány).
Zajímavou a poutavou formou s mnoha praktickými příklady přednáší zkušený specialista v oboru hotelového marketingu a tvorby webových prezentací Miloslav Pecho (webové prezenace) a PhDr. Jolana Kopřiva Myslivcová (Facebook)
Program semináře :
WWW
- aktivní provoz vlastní webové prezentace
- přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách
- trendové prezentační techniky
- konektivita se socíálními sítěmi
- optimalizace v širším pojetí
- získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka
- měření webového provozu, práce s analytickými výstupy
- měřící nástroje popularity na sociálních sítí
Aktivní provoz vlastní webové prezentace :
Důležité aspekty aktivity webové prezentace z pohledu stálých a aktuálních dat a informací. Cíle aktivního provozu, informační toky, přínos pro webový provoz, náhodného a stálého návštěvníka.
Přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách :
Individuální vs. "zažitý" design webové prezentace, přehlednost a přívětivost vs. konverzní cíl. Přístupnost informací pro všechny uživatele s různým stupněm technického vybavení a invalidním přístupem.
Trendové prezentační techniky :
Nástup moderních technologických prezentačních technik, aktuálnost jejich využití, autorská práva.
Konektivita se socíálními sítěmi :
Sociální sítě jako další marketingový kanál, využití v rámci prezentace a konverzního cíle.
Optimalizace v širším pojetí :
Důvody a okruhy optimalizací, jak na optimalizaci dat s predikcí požadovaného výsledku
Získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka :
Cílení webové prezentace, získání cílového zákazníka, stanovení konverzního cíle, cílové stránky
Měření webového provozu, práce s analytickými výstupy :
Měřící nástroje, důležitá analytická data a výstupy, kombinace měření cílů
Měřící nástroje popularity na sociálních sítí :
Výstupy měřících systémů, sledování provozu a popularity, reakce na reference a hodnocení
FACEBOOK a jeho využití pro komerční prezentace
- uživatelé FB - počty a sociodemografie
- síla FB z pohledu jednorázové informace
- FB nejen jako komunitní web
- FB profily - osobní a firemní
- reklama přirozená a placená
- další sociální sítě
- provázanost prezentací v sociálních sítích
- ukázka přívětivých FB stránek
- měření FB aktivity
Cena: 3 000 Kč (cena obsahuje základní teze na CD, desky, blok, tužku a kávu v průběhu semináře)
Po ukončení semináře obdržíte osvědčení o absolvování. Vzhledem k charakteru semináře je počet účastníků omezen.
edit DF 24.1.2012
Hledáte nové zákazníky pro Vaše ubytovací zařízení ? Domníváte se, že Vaše současná prezentace na internetu není dost efektivní ? Právě pro Vás je určen seminář pro poskytovatele ubytovacích služeb (hotely, penziony, chaty, chalupy, apartmány).
Zajímavou a poutavou formou s mnoha praktickými příklady přednáší zkušený specialista v oboru hotelového marketingu a tvorby webových prezentací Miloslav Pecho (webové prezenace) a PhDr. Jolana Kopřiva Myslivcová (Facebook)
Program semináře :
WWW
- aktivní provoz vlastní webové prezentace
- přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách
- trendové prezentační techniky
- konektivita se socíálními sítěmi
- optimalizace v širším pojetí
- získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka
- měření webového provozu, práce s analytickými výstupy
- měřící nástroje popularity na sociálních sítí
Aktivní provoz vlastní webové prezentace :
Důležité aspekty aktivity webové prezentace z pohledu stálých a aktuálních dat a informací. Cíle aktivního provozu, informační toky, přínos pro webový provoz, náhodného a stálého návštěvníka.
Přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách :
Individuální vs. "zažitý" design webové prezentace, přehlednost a přívětivost vs. konverzní cíl. Přístupnost informací pro všechny uživatele s různým stupněm technického vybavení a invalidním přístupem.
Trendové prezentační techniky :
Nástup moderních technologických prezentačních technik, aktuálnost jejich využití, autorská práva.
Konektivita se socíálními sítěmi :
Sociální sítě jako další marketingový kanál, využití v rámci prezentace a konverzního cíle.
Optimalizace v širším pojetí :
Důvody a okruhy optimalizací, jak na optimalizaci dat s predikcí požadovaného výsledku
Získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka :
Cílení webové prezentace, získání cílového zákazníka, stanovení konverzního cíle, cílové stránky
Měření webového provozu, práce s analytickými výstupy :
Měřící nástroje, důležitá analytická data a výstupy, kombinace měření cílů
Měřící nástroje popularity na sociálních sítí :
Výstupy měřících systémů, sledování provozu a popularity, reakce na reference a hodnocení
FACEBOOK a jeho využití pro komerční prezentace
- uživatelé FB - počty a sociodemografie
- síla FB z pohledu jednorázové informace
- FB nejen jako komunitní web
- FB profily - osobní a firemní
- reklama přirozená a placená
- další sociální sítě
- provázanost prezentací v sociálních sítích
- ukázka přívětivých FB stránek
- měření FB aktivity
Cena: 3 000 Kč (cena obsahuje základní teze na CD, desky, blok, tužku a kávu v průběhu semináře)
Po ukončení semináře obdržíte osvědčení o absolvování. Vzhledem k charakteru semináře je počet účastníků omezen.
edit DF 24.1.2012
Angličtina pro cestovní ruch
7th Mar 2012 - 14th Mar 2012
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Jste průvodce v angličtině ? Nebo se chystáte provádět v AJ ?
Chcete se zdokonalit ? Kurz je určen průvodcům, pracovníkům v cestovním ruchu a všem, kdo
se chtějí zdokonalit v dané tématice.
OBSAH:
1. Architektura a umění, urbanismus, současná krajina
1.1. Slovní zásoba a ustálená spojení:
1.1.1. Základní údaje uváděné při popisu regionů
1.1.2. Základní údaje uváděné při popisu lokalit a stavebních komplexů
1.1.3. Základní údaje uváděné při popisu budov
1.1.4. Umělecké předměty, mobiliář památkových objektů
1.2. Užitečné řečnické obraty, nepominutelná základní mluvnická pravidla
1.3. Časté dotazy turistů
2. Historie a současné reálie
2.1. Slovní zásoba a ustálené obraty:
2.1.1. Základní historické údaje, české pojmy ve francouzštině
2.2. Časté dotazy turistů
3. Vyjednávání, organizace, technika a administrativa
3.1. Slovní zásoba a gramatické obraty zvyšující srozumitelnost sdělení
3.2. Okružní jízda s anglicky hovořícím řidičem a kolegiální asistence
3.3. Jednání s angl. hovořící klientelou v hotelu, restauraci, dopravním zařízení, apod., asistence
při řešení problémů na policii, ve zdravotním zařízení apod.
4. Exkurze do výrobního závodu
4.1. Pivovar
4.2. Sklárna
4.3. Automobilka
4.4. Zemědělský podnik
Lektor: RNDr. Vít Štěpánek, dlouholetý průvodce, lektor angličtiny, publicista a geograf
Seminář se koná ve dnech 7. a 14. března 2012 vždy od 9,00 do 12,00 a od 13,00 do 16,00
EDIT JK 24.2.2012
Jste průvodce v angličtině ? Nebo se chystáte provádět v AJ ?
Chcete se zdokonalit ? Kurz je určen průvodcům, pracovníkům v cestovním ruchu a všem, kdo
se chtějí zdokonalit v dané tématice.
OBSAH:
1. Architektura a umění, urbanismus, současná krajina
1.1. Slovní zásoba a ustálená spojení:
1.1.1. Základní údaje uváděné při popisu regionů
1.1.2. Základní údaje uváděné při popisu lokalit a stavebních komplexů
1.1.3. Základní údaje uváděné při popisu budov
1.1.4. Umělecké předměty, mobiliář památkových objektů
1.2. Užitečné řečnické obraty, nepominutelná základní mluvnická pravidla
1.3. Časté dotazy turistů
2. Historie a současné reálie
2.1. Slovní zásoba a ustálené obraty:
2.1.1. Základní historické údaje, české pojmy ve francouzštině
2.2. Časté dotazy turistů
3. Vyjednávání, organizace, technika a administrativa
3.1. Slovní zásoba a gramatické obraty zvyšující srozumitelnost sdělení
3.2. Okružní jízda s anglicky hovořícím řidičem a kolegiální asistence
3.3. Jednání s angl. hovořící klientelou v hotelu, restauraci, dopravním zařízení, apod., asistence
při řešení problémů na policii, ve zdravotním zařízení apod.
4. Exkurze do výrobního závodu
4.1. Pivovar
4.2. Sklárna
4.3. Automobilka
4.4. Zemědělský podnik
Lektor: RNDr. Vít Štěpánek, dlouholetý průvodce, lektor angličtiny, publicista a geograf
Seminář se koná ve dnech 7. a 14. března 2012 vždy od 9,00 do 12,00 a od 13,00 do 16,00
EDIT JK 24.2.2012
seminář Úrazy a první pomoc u dětí
6th Mar 2012 - 6th Mar 2012
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Víte, jak poskytnout první pomoc miminku, předškolnímu dítěti ?
Víte, co dělat, když dítě sní nebo vypije nějaký prostředek v domácnosti nebo sní jedovatou rostlinu nebo její plod?
Navštivte náš seminář a buďte připravenější do života!
1.blok - základní neodkladná resuscitace dětí(rozdělení,specifika, odlišnosti),praktický nácvik
2.blok - postupy první pomoci v akutních stavech: dušení, tonutí, krvácení a řezné rány (ošetření leukostehem), úrazy hlavy (otřesy mozku.),první pomoc při poranění končetin, otravy a jejich první léčba, alergické reakce( bodnutí hmyzem, uštknutí hadem), popáleniny, omrzliny
Základy první pomoci vysvětlí poutavou a zajímavou formou školitel záchranné služby.
Na závěr semináře obdržíte Osvědčení o absolvování doškolovacího kurzu první pomoci.
Termín : 6.3.2012 , 09,00-11,00 hodin
Cena :300 Kč
Výuka se koná u nás – v Tyrkysu, škola kultury podnikání v cestovním ruchu, s.r.o
Najdete nás v ulici Na Moráni 5, Praha 2
telefon +420 224 917 908
web:www.tyrkys.cz
Edit DF 23.1.2012
Víte, jak poskytnout první pomoc miminku, předškolnímu dítěti ?
Víte, co dělat, když dítě sní nebo vypije nějaký prostředek v domácnosti nebo sní jedovatou rostlinu nebo její plod?
Navštivte náš seminář a buďte připravenější do života!
1.blok - základní neodkladná resuscitace dětí(rozdělení,specifika, odlišnosti),praktický nácvik
2.blok - postupy první pomoci v akutních stavech: dušení, tonutí, krvácení a řezné rány (ošetření leukostehem), úrazy hlavy (otřesy mozku.),první pomoc při poranění končetin, otravy a jejich první léčba, alergické reakce( bodnutí hmyzem, uštknutí hadem), popáleniny, omrzliny
Základy první pomoci vysvětlí poutavou a zajímavou formou školitel záchranné služby.
Na závěr semináře obdržíte Osvědčení o absolvování doškolovacího kurzu první pomoci.
Termín : 6.3.2012 , 09,00-11,00 hodin
Cena :300 Kč
Výuka se koná u nás – v Tyrkysu, škola kultury podnikání v cestovním ruchu, s.r.o
Najdete nás v ulici Na Moráni 5, Praha 2
telefon +420 224 917 908
web:www.tyrkys.cz
Edit DF 23.1.2012
Daňová evidence
5th Mar 2012 - 7th Mar 2012
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Daňová evidence nahrazuje dřívější jednoduché účetnictví. Slouží ke zjištění základu daně z příjmů z podnikání a jiné samostatné výdělečné činnosti.
Kurz je vhodný pro začínající nebo méně zkušené podnikatele, zejména fyzické osoby. Je také vhodný pro průvodce, delegáty, překladatele a všechny, kdo mají povinnost vést daňovou evidenci.
Co se naučíte ?
Naučíte se pracovat s účetními doklady (hotovostní příjmové i výdajové doklady, faktury a další)
Naučíte se vést daňovou evidenci, vytvořit účetní uzávěrku, vyplnit daňové přiznání
Seminář je veden srozumitelnou, jednoduchou, přehlednou a poutavou formou. Velká pozornost je věnována
praktickým přikladům.
Naším cílem je NAUČIT Vás účetnictví tak, jak v praxi potřebujete !
Výuka se koná 5. března a 7. března vždy od 17:00 do 20:00 hodin. Seminář vede naše dlouholetá a zkušená lektorka účetnictví s osobní praxí v podnikání.
Koná se 5. března a 7.března (pondělí a středa) od 17,00 do 20,00 hodin
EDIT JK 24.2.2012
Daňová evidence nahrazuje dřívější jednoduché účetnictví. Slouží ke zjištění základu daně z příjmů z podnikání a jiné samostatné výdělečné činnosti.
Kurz je vhodný pro začínající nebo méně zkušené podnikatele, zejména fyzické osoby. Je také vhodný pro průvodce, delegáty, překladatele a všechny, kdo mají povinnost vést daňovou evidenci.
Co se naučíte ?
Naučíte se pracovat s účetními doklady (hotovostní příjmové i výdajové doklady, faktury a další)
Naučíte se vést daňovou evidenci, vytvořit účetní uzávěrku, vyplnit daňové přiznání
Seminář je veden srozumitelnou, jednoduchou, přehlednou a poutavou formou. Velká pozornost je věnována
praktickým přikladům.
Naším cílem je NAUČIT Vás účetnictví tak, jak v praxi potřebujete !
Výuka se koná 5. března a 7. března vždy od 17:00 do 20:00 hodin. Seminář vede naše dlouholetá a zkušená lektorka účetnictví s osobní praxí v podnikání.
Koná se 5. března a 7.března (pondělí a středa) od 17,00 do 20,00 hodin
EDIT JK 24.2.2012
Jak efektivně získávat na internetu návštěvníky pro ubytovací zařízení (hotel, penzion, apartmány) ?
28th Feb 2012 - 28th Feb 2012
(Tyrkys, škola cestovního ruchu)
Hledáte nové zákazníky pro Vaše ubytovací zařízení ? Domníváte se, že Vaše současná prezentace na internetu není dost efektivní ? Právě pro Vás je určen seminář pro poskytovatele ubytovacích služeb (hotely, penziony, chaty, chalupy, apartmány).
Zajímavou a poutavou formou s mnoha praktickými příklady přednáší zkušený specialista v oboru hotelového marketingu a tvorby webových prezentací Miloslav Pecho (webové prezenace) a PhDr. Jolana Kopřiva Myslivcová (Facebook)
Program semináře :
WWW
- aktivní provoz vlastní webové prezentace
- přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách
- trendové prezentační techniky
- konektivita se socíálními sítěmi
- optimalizace v širším pojetí
- získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka
- měření webového provozu, práce s analytickými výstupy
- měřící nástroje popularity na sociálních sítí
Aktivní provoz vlastní webové prezentace :
Důležité aspekty aktivity webové prezentace z pohledu stálých a aktuálních dat a informací. Cíle aktivního provozu, informační toky, přínos pro webový provoz, náhodného a stálého návštěvníka.
Přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách :
Individuální vs. "zažitý" design webové prezentace, přehlednost a přívětivost vs. konverzní cíl. Přístupnost informací pro všechny uživatele s různým stupněm technického vybavení a invalidním přístupem.
Trendové prezentační techniky :
Nástup moderních technologických prezentačních technik, aktuálnost jejich využití, autorská práva.
Konektivita se socíálními sítěmi :
Sociální sítě jako další marketingový kanál, využití v rámci prezentace a konverzního cíle.
Optimalizace v širším pojetí :
Důvody a okruhy optimalizací, jak na optimalizaci dat s predikcí požadovaného výsledku
Získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka :
Cílení webové prezentace, získání cílového zákazníka, stanovení konverzního cíle, cílové stránky
Měření webového provozu, práce s analytickými výstupy :
Měřící nástroje, důležitá analytická data a výstupy, kombinace měření cílů
Měřící nástroje popularity na sociálních sítí :
Výstupy měřících systémů, sledování provozu a popularity, reakce na reference a hodnocení
FACEBOOK a jeho využití pro komerční prezentace
- uživatelé FB - počty a sociodemografie
- síla FB z pohledu jednorázové informace
- FB nejen jako komunitní web
- FB profily - osobní a firemní
- reklama přirozená a placená
- další sociální sítě
- provázanost prezentací v sociálních sítích
- ukázka přívětivých FB stránek
- měření FB aktivity
Cena: 3 000 Kč (cena obsahuje základní teze na CD, desky, blok, tužku a kávu v průběhu semináře)
Po ukončení semináře obdržíte osvědčení o absolvování. Vzhledem k charakteru semináře je počet účastníků omezen.
web:http: //www.tyrkys.cz/akce/jak-efektivne-ziskavat-na-internetu-navstevniky-pro-ubytovaci-zarizeni-hotel-penzion-apartmany-web2-2012.html
Edit DF 24.1.2012
Hledáte nové zákazníky pro Vaše ubytovací zařízení ? Domníváte se, že Vaše současná prezentace na internetu není dost efektivní ? Právě pro Vás je určen seminář pro poskytovatele ubytovacích služeb (hotely, penziony, chaty, chalupy, apartmány).
Zajímavou a poutavou formou s mnoha praktickými příklady přednáší zkušený specialista v oboru hotelového marketingu a tvorby webových prezentací Miloslav Pecho (webové prezenace) a PhDr. Jolana Kopřiva Myslivcová (Facebook)
Program semináře :
WWW
- aktivní provoz vlastní webové prezentace
- přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách
- trendové prezentační techniky
- konektivita se socíálními sítěmi
- optimalizace v širším pojetí
- získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka
- měření webového provozu, práce s analytickými výstupy
- měřící nástroje popularity na sociálních sítí
Aktivní provoz vlastní webové prezentace :
Důležité aspekty aktivity webové prezentace z pohledu stálých a aktuálních dat a informací. Cíle aktivního provozu, informační toky, přínos pro webový provoz, náhodného a stálého návštěvníka.
Přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách :
Individuální vs. "zažitý" design webové prezentace, přehlednost a přívětivost vs. konverzní cíl. Přístupnost informací pro všechny uživatele s různým stupněm technického vybavení a invalidním přístupem.
Trendové prezentační techniky :
Nástup moderních technologických prezentačních technik, aktuálnost jejich využití, autorská práva.
Konektivita se socíálními sítěmi :
Sociální sítě jako další marketingový kanál, využití v rámci prezentace a konverzního cíle.
Optimalizace v širším pojetí :
Důvody a okruhy optimalizací, jak na optimalizaci dat s predikcí požadovaného výsledku
Získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka :
Cílení webové prezentace, získání cílového zákazníka, stanovení konverzního cíle, cílové stránky
Měření webového provozu, práce s analytickými výstupy :
Měřící nástroje, důležitá analytická data a výstupy, kombinace měření cílů
Měřící nástroje popularity na sociálních sítí :
Výstupy měřících systémů, sledování provozu a popularity, reakce na reference a hodnocení
FACEBOOK a jeho využití pro komerční prezentace
- uživatelé FB - počty a sociodemografie
- síla FB z pohledu jednorázové informace
- FB nejen jako komunitní web
- FB profily - osobní a firemní
- reklama přirozená a placená
- další sociální sítě
- provázanost prezentací v sociálních sítích
- ukázka přívětivých FB stránek
- měření FB aktivity
Cena: 3 000 Kč (cena obsahuje základní teze na CD, desky, blok, tužku a kávu v průběhu semináře)
Po ukončení semináře obdržíte osvědčení o absolvování. Vzhledem k charakteru semináře je počet účastníků omezen.
web:http: //www.tyrkys.cz/akce/jak-efektivne-ziskavat-na-internetu-navstevniky-pro-ubytovaci-zarizeni-hotel-penzion-apartmany-web2-2012.html
Edit DF 24.1.2012