Jak efektivně získávat na internetu návštěvníky pro ubytovací zařízení (hotel, penzion, apartmány) ?

Přidat hodnocení

20th Feb 2012 - 20th Feb 2012
Trvání kurzu (počet lekcí): 1
Kategorie: Ostatní

Obsah kurzu
Hledáte nové zákazníky pro Vaše ubytovací zařízení ? Domníváte se, že Vaše současná prezentace na internetu není dost efektivní ? Právě pro Vás je určen seminář pro poskytovatele ubytovacích služeb (hotely, penziony, chaty, chalupy, apartmány).

Zajímavou a poutavou formou s mnoha praktickými příklady přednáší zkušený specialista v oboru hotelového marketingu a tvorby webových prezentací Miloslav Pecho (webové prezenace) a PhDr. Jolana Kopřiva Myslivcová (Facebook)

Program semináře :

WWW
- aktivní provoz vlastní webové prezentace
- přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách
- trendové prezentační techniky
- konektivita se socíálními sítěmi
- optimalizace v širším pojetí
- získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka
- měření webového provozu, práce s analytickými výstupy
- měřící nástroje popularity na sociálních sítí

Aktivní provoz vlastní webové prezentace :
Důležité aspekty aktivity webové prezentace z pohledu stálých a aktuálních dat a informací. Cíle aktivního provozu, informační toky, přínos pro webový provoz, náhodného a stálého návštěvníka.

Přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách :
Individuální vs. "zažitý" design webové prezentace, přehlednost a přívětivost vs. konverzní cíl. Přístupnost informací pro všechny uživatele s různým stupněm technického vybavení a invalidním přístupem.

Trendové prezentační techniky :
Nástup moderních technologických prezentačních technik, aktuálnost jejich využití, autorská práva.

Konektivita se socíálními sítěmi :
Sociální sítě jako další marketingový kanál, využití v rámci prezentace a konverzního cíle.

Optimalizace v širším pojetí :
Důvody a okruhy optimalizací, jak na optimalizaci dat s predikcí požadovaného výsledku

Získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka :
Cílení webové prezentace, získání cílového zákazníka, stanovení konverzního cíle, cílové stránky

Měření webového provozu, práce s analytickými výstupy :
Měřící nástroje, důležitá analytická data a výstupy, kombinace měření cílů

Měřící nástroje popularity na sociálních sítí :
Výstupy měřících systémů, sledování provozu a popularity, reakce na reference a hodnocení

FACEBOOK a jeho využití pro komerční prezentace
- uživatelé FB - počty a sociodemografie
- síla FB z pohledu jednorázové informace
- FB nejen jako komunitní web
- FB profily - osobní a firemní
- reklama přirozená a placená
- další sociální sítě
- provázanost prezentací v sociálních sítích
- ukázka přívětivých FB stránek
- měření FB aktivity

Cena: 3 000 Kč (cena obsahuje základní teze na CD, desky, blok, tužku a kávu v průběhu semináře)
Po ukončení semináře obdržíte osvědčení o absolvování. Vzhledem k charakteru semináře je počet účastníků omezen.

Edit DF 24.1.2012
Konání kurzu
Seminář se koná 20.února od 9,00 do 13,00 hodin v TYRKYS, Na Moráni 5, Praha 2
Cena kurzu
3000 Kč
Poskytovatel kurzu
Tyrkys, škola cestovního ruchu
IČO: 62586319
+420 224916485 / +420 602204123
jolana@tyrkys.cz
http://www.tyrkys.cz/

TYRKYS, škola kultury podnikání v cestovním ruchu, s.r.o.
Na Moráni 5
120 00 Praha 2
Přidat hodnocení

zpet

(c) GUIDE-PRAGUE.cz 2006 all rights reserved