Jak efektivně získávat na internetu návštěvníky pro ubytovací zařízení?
Přidat hodnocení25th Sep 2012 - 25th Sep 2012
Trvání kurzu (počet lekcí): 1
Kategorie: Ostatní, Počítačové kurzy, Podnikání, OSVČ
Obsah kurzu
Program semináře :
WWW
- aktivní provoz vlastní webové prezentace
- přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách
- trendové prezentační techniky
- konektivita se socíálními sítěmi
- optimalizace v širším pojetí
- získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka
- měření webového provozu, práce s analytickými výstupy
- měřící nástroje popularity na sociálních sítí
Aktivní provoz vlastní webové prezentace :
Důležité aspekty aktivity webové prezentace z pohledu stálých a aktuálních dat a informací. Cíle aktivního provozu, informační toky, přínos pro webový provoz, náhodného a stálého návštěvníka.
Přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách :
Individuální vs. "zažitý" design webové prezentace, přehlednost a přívětivost vs. konverzní cíl. Přístupnost informací pro všechny uživatele s různým stupněm technického vybavení a invalidním přístupem.
Trendové prezentační techniky :
Nástup moderních technologických prezentačních technik, aktuálnost jejich využití, autorská práva.
Konektivita se socíálními sítěmi :
Sociální sítě jako další marketingový kanál, využití v rámci prezentace a konverzního cíle.
Optimalizace v širším pojetí :
Důvody a okruhy optimalizací, jak na optimalizaci dat s predikcí požadovaného výsledku
Získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka :
Cílení webové prezentace, získání cílového zákazníka, stanovení konverzního cíle, cílové stránky
Měření webového provozu, práce s analytickými výstupy :
Měřící nástroje, důležitá analytická data a výstupy, kombinace měření cílů
Měřící nástroje popularity na sociálních sítí :
Výstupy měřících systémů, sledování provozu a popularity, reakce na reference a hodnocení
FACEBOOK a jeho využití pro komerční prezentace
- uživatelé FB - počty a sociodemografie
- síla FB z pohledu jednorázové informace
- FB nejen jako komunitní web
- FB profily - osobní a firemní
- reklama přirozená a placená
- další sociální sítě
- provázanost prezentací v sociálních sítích
- ukázka přívětivých FB stránek
- měření FB aktivity
WWW
- aktivní provoz vlastní webové prezentace
- přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách
- trendové prezentační techniky
- konektivita se socíálními sítěmi
- optimalizace v širším pojetí
- získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka
- měření webového provozu, práce s analytickými výstupy
- měřící nástroje popularity na sociálních sítí
Aktivní provoz vlastní webové prezentace :
Důležité aspekty aktivity webové prezentace z pohledu stálých a aktuálních dat a informací. Cíle aktivního provozu, informační toky, přínos pro webový provoz, náhodného a stálého návštěvníka.
Přívětivé rozmístění jednotlivých komponentů na stránkách :
Individuální vs. "zažitý" design webové prezentace, přehlednost a přívětivost vs. konverzní cíl. Přístupnost informací pro všechny uživatele s různým stupněm technického vybavení a invalidním přístupem.
Trendové prezentační techniky :
Nástup moderních technologických prezentačních technik, aktuálnost jejich využití, autorská práva.
Konektivita se socíálními sítěmi :
Sociální sítě jako další marketingový kanál, využití v rámci prezentace a konverzního cíle.
Optimalizace v širším pojetí :
Důvody a okruhy optimalizací, jak na optimalizaci dat s predikcí požadovaného výsledku
Získávání návštěvníků webu, přeměna návštěvníka na konvertujícího zákazníka :
Cílení webové prezentace, získání cílového zákazníka, stanovení konverzního cíle, cílové stránky
Měření webového provozu, práce s analytickými výstupy :
Měřící nástroje, důležitá analytická data a výstupy, kombinace měření cílů
Měřící nástroje popularity na sociálních sítí :
Výstupy měřících systémů, sledování provozu a popularity, reakce na reference a hodnocení
FACEBOOK a jeho využití pro komerční prezentace
- uživatelé FB - počty a sociodemografie
- síla FB z pohledu jednorázové informace
- FB nejen jako komunitní web
- FB profily - osobní a firemní
- reklama přirozená a placená
- další sociální sítě
- provázanost prezentací v sociálních sítích
- ukázka přívětivých FB stránek
- měření FB aktivity
Konání kurzu
TYRKYS, škola kultury podnikání v cestovním ruchu, s.r.o., Na Moráni 5, 120 00 Praha 2
Cena kurzu
3000,-
Poskytovatel kurzu
Tyrkys, škola cestovního ruchu
IČO: 62586319
+420 224916485 / +420 602204123
jolana@tyrkys.cz
http://www.tyrkys.cz/
TYRKYS, škola kultury podnikání v cestovním ruchu, s.r.o.
Na Moráni 5
120 00 Praha 2
IČO: 62586319
+420 224916485 / +420 602204123
jolana@tyrkys.cz
http://www.tyrkys.cz/
TYRKYS, škola kultury podnikání v cestovním ruchu, s.r.o.
Na Moráni 5
120 00 Praha 2
zpet